Wednesday, May 28, 2008

Selamat Datang Wahai Anak-Anak Ledang.

Assalammualikum

Apa khabar semua anak-anak ledang. Dah lama rasanya kita tak mendaki Gunung Ledang.

Gua percaya, sejak program pertama di Gunung Ledang, kalau tak silap gua pada tahun 1984, yang mana lahirnya 8410 sehinggalah ledang yang terakhir yang dibuat tahun lepas, GPMS dah melahirkan ramai anak-anak ledang.

Sehubungan dengan itu, dengan rasa rendah diri, saya membina blog ini untuk kita semua kongsikan segala kenangan kita di Gunung Ledang. Tak kiralah ERA yang mana, KPW yang mana atau dari mana asal cawangan kita....

Asalkan semuanya bermula dengan ERA.

Sekian sahaja buat pembuka bicara. Kepada sesiapa yang mempunyai pengalaman dan bahan2 untuk dikongsikan dalam ANAK LEDANG, sila emailkan ke
anakledang@gmail.com.


Salam perjuangan dari,

Moderator Anak Ledang

3 comments:

baha203 said...

wow... sapa punyer blog nie.. pasal ledang tu dah 2 kali aku buat.. dari aku tak tau apa apa pasal gp dan melayu... sampailah kini...dapatlah aku sedikit kesedaran darinya.

sahabat gunung said...

Blog ni kita semua yang punya. Bukan kepunyaan peribadi, tetapi adalah untuk anak2 Ledang.

Tuan Baha, silalah hantar bahan, gambar lama atau cerita2 menarik utk kita kongsi bersama dalam blog anak ledang nie. Tq

Norsuliza said...

time mula2 jumpa geng2 anak ledang/gpms ni, ade gak yg tanye, i from which Era... mula2 tak paham, tp bile tgk kat sini, baru i paham...
rasenyer kat YG tu i sorg je kot yg xde no. anak ledang... :-)